Stiri / acum 18 ani

Darkfall

Te-ai saturat de cliseele din mai toate MMORPG-urile actuale sau de multitudinea de quest-uri fara sens? Daca da atunci aveti ceva in comun cu cei de la Adventurine, echipa ce creeaza un nou MMORPG numit Darkfall. In ultimii ani ei si-au stors creierii sa creeze un joc in care nu se intalnesc aceste clisee si chestii foarte enervante care intervin la un moment sau altul in decursul jocului si il enerveaza la culme pe jucator.

Actiunea jocului are loc in lumea numita Agon, o lume in care legendele si magia sunt la ordinea zilei. Presarate in intreaga lume sunt o multitudine de ruine care ofera jucatorului informatii despre trecutul zbuciumat al acestei lumi. Designerii jocului s-au chinuit ce s-au chinuit si au reusit sa implementeze in joc un peisaj lucrat de mana si nu cu diferite utilitare de creat mediul ambiant asa cum intalnim in multe MMORPG-uri. O parte importanta din joc este si vremea care nu va tine loc doar de eye-candy ci va avea un impact asupra jucatorului, de exemplu daca ploua sau e furtuna jucatorul va putea calatorii foarte greu, la fel si daca ninge.

Modalitatea de avansare a caracterului nu se bazeaza pe leveling ci pe cumparatul skill-urilor si magiilor necesare si practicarea lor. Jocul ofera 300 de skill-uri, 200 de magii si inca 500 din fiecare ce vor fi implementate odata cu evolutia jocului. Datorita faptului ca jocul se bazeaza pe skill tree si nu pe leveling, nu vor mai exista orientari de clase ale caracterelor, de exemplu daca vrei sa fii swordsman nu trebuie decat sa alegi ca skill sword, parry, armor etc.

Vor exista clase de prestigiu gen Assassin, Paladin, Enchanter. Fiecare clasa va avea skill-urile si magiile lor unice care le ofera diverse beneficii, dar si dezavantaje. Jucatorul nu e obligat sa aleaga din aceste clase ci sa joace in continuare linistit ca un individ fara clasa. Rasele din care poti sa-ti alegi sunt 6 la numar: human, dwarf, mirdain (o rasa asemanatoare cu elfii), ork, mahirim, (creaturi asemanatoare lupilor) si alfar. Aceste rase nu sunt tocmai prieteni de pahar asa ca pe parcursul jocului vor aparea diverse tensiuni intre ele. De exemplu humans cu dwarves si mirdain se inteleg bine, dar ii urasc pe ork si marhirim care totodata se inteleg bine. Rasa alfar uraste pe toata lumea si viceversa.

Datorita acestor tensiuni intre rase vor fi multe posibilitati de PvP in Darkfall. Jucatorii pot forma clanuri si se pot alia cu alte clanuri pentru a pleca sa cucereasca un oras stapanit de o rasa pe care o urasc. Adventurine incearca sa combine elemente din Shadowbane si Dark Ages of Camelot legate de distrugerea reciproca a oraselor. Partea de PvP nu poate fi evitata ca in World of Warcraft cand te puteai duce pe un server PvE si scapai de bataie. Un lucru foarte interesant este faptul ca armele se strica in timp. Jucatorul le poate repara, dar asta de un numar limitat de ori si daca are sculele necesare. In prezent sunt 4 ani de cand Adventurine lucreaza la acest proiect, au pus suflet in el, incercand sa-l faca peste majoritatea MMORPG-urilor actuale din punctul de valoare al calitatii gameplay-ului.