Elveon
Studiourile 10tacle din Slovacia sunt ocupate din anul 2002 si vor fi pana in 2007 cu lucrul la RPG-ul lor intitulat Elveon.
Bazat pe Engine-ul Unreal 3.0 se anunta a fi un joc ce va introduce stiluri noi si complexe de lupta, in comparatie cu RPG-urile clasice de pana acum. Cu toate ca nici grafica nu e de ignorat, modul de lupta e principalul aspect pe care se bazeaza producatorii.
Jocul exceleaza cand vine vorba de lupta. Toata interactiunea este facuta in spatiul 3D, adica animatia bazata pe scripturi a fost inlocuita in cazul coliziunilor dintre sabii sau sabii si armuri. Au fost folosite modele reale in lupta cu diferite arme si apoi capturate pe calculator pentru a reda o naturalete a miscarilor in lupta, nemaintalnita pana acum in alt RPG. Sunt patru mari clase de arme in joc, sabii, cutite, sulite si arcuri/arbalete fiecare cu considerentul sau tactic. Spre exemplu cu o sulita cu doua taisuri poti sa lupti cu mai multi inamici in acelasi timp. In caz ca un inamic se fereste intr-una de atacurile jucatorului, el are optiunea sa foloseasca atacuri speciale care se efectueaza pe o anumita raza, secerandu-i picioarele etc. Din punct de vedere grafic in timpul luptei armura poate sa se deterioreze vizibil de la loviturile primite, iar membrele inamicilor pot fi si ele ranite, taiate etc.
Din punct de vedere al gameplay-ului vor disparea jurnalurile de mii de pagini care iti spun ce sa faci, sau tonele de dialog cu NPC-urile. Spre exemplu cand vorbesti cu un NPC vei avea mai multe optiuni, in legatura cu o persoana anume sau un obiect. Daca selectezi persoana, vei intra in pielea acelei persoane si vei experimenta tot ce e de experimentat din perspectiva ei, pana aflii ce doresti. Acest lucru inlocuieste conversatiile lungi cu NPC-urile in care doar ti se zicea despre ce a facut persoana respectiva. Din fericire pentru unii, aceste intreruperi de poveste nu vor fi prea dese in joc.
Jocul va include si un mod de multiplayer, iar dupa grafica si sistemul de lupta va fi un joc asteptat de marea parte din gameri, chiar daca nu i s-a facut publicitate excesiva ca altor jocuri de acest gen.