Stiri / acum 18 ani

Neverwinter Nights 2

Cei ce au jucat Neverwinter Nights cu cele 2 add-on-uri ale sale si celelalte add-on-uri create de fani probabil se intreaba ce poate sa le aduca nou si atractiv Neverwinter Nights 2. Pai haideti sa vedem si sa analizam. In primul rand Neverwinter Nights 2 este creat de Obsidian Entertainment, in mare parte fosta Black Isle. Detaliile ce vor urma sunt prezentate chiar de Feargus Urquhart „the big boss” la Obsidian Entertainment.

Feargus spune ca Neverwinter Nights este un succes pe piata, datorita posibilitatilor multiple oferite comunitatii de modd-eri si sustine ca acest lucru nu se va schimba nici la Neverwinter Nights 2. Se incearca o aprofundare a firului epic al jocului pentru a face lumea sa cumpere jocul si pentru campaniile sale originale, nu numai pentru posibilitatea de a juca numeroase mod-uri create de comunitate. In acest joc se va aplica acea reteta de mare succes folosita la crearea unor capodopere cum ar fi Planescape: Torment si Knights of the Old republic II, reteta ce consta in faptul ca actiunea nu se desfasoara numai si numai in jurul personajului, ci acum se concentreaza si asupra NPC-urilor ce calatoresc cu tine (lucru incercat in Neverwinter Nights – Hordes of Underdark). Deci asta e un pas major in evolutia seriei ce ii va da o tenta de veridicitate jocului, unde oamenii din jurul tau nu sunt doar animale de povara, ci oameni cu nevoi si principii. In joc va aparea din nou libera alegere a NPC-ului care daca nu respecti codul sau de conduita va lua masurile necesare si decizii proprii. Echipa de la Obsidian incearca in a oferi jocului o rejucabilitate foarte mare, cu quest-uri diferite in functie de alignment, NPC-uri etc.

Inca o schimbare fata de prima parte a seriei, jucatorul va incepe jocul ca un nimeni, un cetatean simplu, fara nimic special, intr-o zona numita West Harbor. Jucatorul nu il va cunoaste pe rege, nu va avea puteri supranaturale sau vre-un indiciu ca il asteapta un viitor sangeros, plin de lupte, monstrii, bogatii si faima. Intr-o zi oarecare orasul este atacat de o banda de hoti care au crezut ca populatia acestui oras este o tinta usoara, dar se pare ca s-au inselat. Dupa ce hotii sunt invinsi, intregul oras incepe sa investigheze acest atac ciudat si brusc si astfel intram in istoria intunecata si uitata a zonei cunoscute sub numele de West Harbour. Orasul a fost contruit pe locul unui camp de lupta legendar, unde a avut loc marea batalie intre The King of Shadows si fortele din Neverwinter, o batalie care s-a terminat intr-un mod misterios. Eroul si aliatii sai au sarcina de a descoperii adevarul din spatele acestei batalii, cum s-a terminat si ce se intampla in prezent ca urmare a acesteia.

Un lucru care sigur va innebuni pe fanii Neverwinter este implementarea in joc a absolut tuturor raselor si sub-raselor jucabile prezente in universul Forgotten Realms, precum si revizuirea claselor astfel incat jucatorul sa nu se plictiseasca si fiecare level nou sa-i ofere momente de suspans. Desigur ca va fi introdusa si clasa Warlock in joc sporind astfel deliciul jucatorilor. Noul engine este foarte mult inbunatatit, atat din punct de vedere al usurintei utilizarii cat si a flexibilitatii sale. Jocul ruleaza pe un engine grafic total nou, Electron, care se pare ca are cam toate chichitele de ultima ora in materie de renderizare grafica. Chiar daca inbunatatirile la partea de story si gameplay sunt substantiale, un rol extrem de important il joaca Toolset-ul jocului si ce poate face comunitatea de modd-eri cu el. Userii Toolset-ului au o mai mare flexibilitate cand este vorba de crearea unei lumi noi, avand mai multe optiuni de iluminat, renderizat, colorat, scripting etc. In acest utilitar pot fi create si filme in-game ce pot fi apoi importate in scenariile singleplayer. Toolset-ul va fi ceva cu totul special deoarece jucatorii isi pot chiar importa propriile lor plug-in-uri sau APIs pentru a crea efecte personalizate. Deci RPG-isti de pretutindeni vi se pregateste ceva bomba!! Jocul va fi lansat in anul 2006 prin primavara.