Stiri / acum 18 ani

The Witcher

Intr-un an in care se anunta lansari importante de RPG-uri, cu nume sonore ca: The Elders Scrolls 4, Gothic 3, o firma poloneza pe nume CD Projekt iese timid pe piata cu un joc initulat: "The Witcher", care la prima vedere nu ne spune nimic. "The Witcher" este un Action-RPG la care s-au inceput lucrarile de mai bine de un an jumatate. Prezentat prentru prima data anul acesta la E3, jocul a primit critici si review-uri pozitive. Actiunea din "The Witcher" se petrece intr-o lume, cum dealtfel era de asteptat, fantasy. Pentru aceasta producatorii s-au inspirat din nuvele scriitorului polonez Andrzej Sapkowski, care descrie o lume cruda si neinduratoare.

The Northern Realms au intrat intr-o lunga si napraznica iarna, la care se adauga conflicte interne si externe. Slabiti de ultimele conflicte cu "elfii" si cu Imperiul Nilfgaard, locuitorii din tinutului "The Northern Realms" vor avea acum de intampinat noi pericole si conflicte. Iernile lungi au devastat puternic tinuturile si creaturi diabolice si intunecate, monstruozitati care se hranesc cu oameni nevinovati, misuna acum in intreg tinutul. Pentru a intampina aceste acte de magie neagra si necromantie, un ordin de calugari si cavaleri denumit "The Order of the Burning Rose" s-a ridicat improtriva acestora, predicand eliberearea prin purificare focului. Jucatorul porneste ca un membru al acestui ordin, un "Witcher", un erou care intors acasa se gaseste prins in luptele din "The Northern Realms", un erou al carui aventuri sunt cheia salvarii, sau a distrugerii, intregii lumi.

Pentru realizarea proiectului firma poloneza se folosete de engine-ul grafic de la Bioware: Aurora. Acesta poate fi vazut la lucru in Neverwinter Nights. Dar acestuia, fiind un engine destul de vechi, i-au fost aduse imbunatatiri majore, "The Witcher" folosind vertex si pixel sharders pentru nenumarate efecte noi de mare calitate. Legat de gameplay-ul din "The Witcher", jucatorul poate controla un singur personaj avand la dispozitie mai multe stiluri de bataie si combo-uri pentru "balanced, offensive, and defensiv figthing", se v-a putea da pauza in timpul bataliilor, sunt introduse diferite skiluri si modalitati pentru dezvolatarea caracterului. Deasemenea producatorii promit quest-uri diferite cu solutii multiple, dialoguri cu mai multe optiuni, story neliniar si posibilitatea de-a termina jocul in mai multe moduri. Intr-un cuvant tot ceea ce isi doreste un jucator de RPG.

Deci, dupa cum putem vedea, CD Projekt are planuri ambitioase pentru "The Witcher", iar demo-ul de la E3 ne-a aratat ca sunt pe drumul cel bun. Jocul este planificat sa apara la mijlocul anulul 2006.